Der findes rigtig mange private udbydere og firmaer, som hævder, at der er eksperter inden for SEO-tekster og SEO-optimering, og at de er de bedste på markedet. Men når det kommer til stykket, er der mange, der ikke har noget at have det i.
Dette er ikke tilfældet, når det kommer til Kongen af Internettet. Kongen af Internettet er arbejdstitlen for SEO-eksperten Lars Nørgaard Graversen, der er specialist i at optimere hjemmesidetekster, reklame og andet relateret til området. Kongen af Internettet er således langt fra en tom titel. Når det kommer til at regere på de online platforme, så er SEO nemlig et yderst effektivt våben.
Hvad kan Kongen af Internettet?
Som ekspert inden for SEO kan Kongen af Internettet tilbyde en lang række forskellige services og ydelser. For det første er han den bedste at konsultere, hvis man vil have en idé om, hvilke tiltag man kan gøre sig inden for SEO.
For det andet er han også den bedste at hyre til at udføre disse tiltag. Det kunne for eksempel være at skrive affiliate-tekster, on-site indhold eller måske bare helt reguløre SEO-artikler. Og hvad er så forskellen på alt dette? For at forstå det, er man først nødt til at forstå konceptet bag SEO.
Om SEO
SEO står for Search Engine Optimization. Oversat til dansk betyder dette noget i retning af søgemaskineoptimering, og det er bund og grund det, som SEO er. Med søgemaskine menes der her de populære søgemaskiner som du bruger, når du søger efter viden, hjemmesider eller personer på internettet.
Når man laver SEO, så handler det om, at en hjemmeside skal få bedre resultater hos netop disse søgemaskiner. Det er bevist, at vi ikke gider bruge særlig meget tid på at søge efter ting online. Derfor giver de mange flere besøg, hvis ens hjemmeside dukker op øverst i søgefeltet, når en potentiel kunde søger efter noget, der er relateret til ens felt.
Vil du se af billede af Kongen af Internettet er han her :
Hvad kan man gøre?
Som sagt handler SEO rigtig meget om at bruge teksten som et redskab til at påvirke søgemaskinen til at flytte ens hjemmeside længere op i søgefeltet. Det er der flere forskellige strategier til. For det første har indholdet på selve hjemmesiden en stor betydning. Her kan det rigtige ordvalg og de rigtige formuleringer gøre en stor forskel.
Derudover kan man også gøre meget ved at tilkøbe tekster, der enten optimerer indholdet på ens hjemmeside ved at svare på hyppigt stillede brugerspørgsmål inden for feltet, man specialiserer sig i, eller som bruger linkbuilding til at skabe mere popularitet. Alt dette kan man få meget mere viden om, hvis man kontakter Kongen af Internettet med henblik på vejledning og et eventuelt samarbejde.